روش های ارسال

روش های ارسال

ارسال محصولات خریداری‌شده از فروشگاه تخم نطفه دار پس از تایید اصالت و سلامت کالا توسط واحد ارسال مرسوله به روش های مختلف که توسط خریدار تعیین می نمایند ارسال می شود.

مدت زمان تحویل کالا طبق توافق مابین فروشگاه و خریدار می باشد و بستگی به ایام تعطیلی — شرایط جوی و قوانین ارسال می باشد.

بسته بندی کالا طبق استاندارد های مطابق با نوع کالا و تعریف شده سازمان استاندارد ملی می باشد.

محصولات شرکت تخم نطفه دار از طریق پست، تیپاکس، باربری و یا به صورت مستقیم (توسط وسیله نقلیه شخصی) قابل ارسال هستند. در واقع این مسئله بر اساس وزن و حجم محصول مربوطه و بر اساس نظر مشتری انتخاب می گردد.

محصولات صنعتی (دستگاه ها) بخاطر حجم و وزن بالایی که دارند اصولا به وسیله باربری یا به صورت مستقیم (با وسیله نقلیه شخصی) ارسال می گردند ولی محصولاتی که حالت خانگی و یا نیمه صنعتی دارند و در حجم و وزن نسبتا پایین تولید شده اند به وسیله پست و تیپاکس نیز  قابل ارسال می باشند. لازم به ذکر است که خریدار می تواند نحوه ارسال این کالا ها را با تیم خدمات شرکت تخم نطفه دار هماهنگ نماید.

شرکت تخم نطفه دار توانایی ارسال محصولات خود به اقصی نقاط جهان را دارد که در ذیل به نمونه ای از این موارد اشاره می نماییم.

هزینه ارسال کالا تماماً بر عهده خریدار بوده مگر در صورت اعلام شرایط ویژه خرید و یا توافق مابین کارشناس فروش و خریدار می باشد و فروشگاه تخم نطفه دار هیچ هزینه ای در قبال ارسال کالا پرداخت نخواهد کرد.

البته لازم به ذکر است انتخاب روش ارسال طبق توافق با خریدار و حجم کالای خریداری شده می باشد.

لطفاً در هنگام تکمیل ثبت سفارش در روش های خرید آنلاین و یا خرید از کارشناس فروش حتماً روش ارسال را انتخاب یا توافق نمائید.

 

 

لطفا جهت برقراری ارتباط با کارشناسان مشاوره و فروش شرکت تخم نطفه دار با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

کارشناس اول : ۰۹۱۰۴۴۱۸۱۵۲(کلیک کنید)

کارشناس دوم : ۰۹۱۰۴۴۱۸۱۵۳(کلیک کنید)