قوانین و مقررات سایت و خرید از شرکت تخم نطفه دار

 

 

مالکیت سایت tokhmenotfedar.com

مالکیت مجموعه و وبسایت tokhmenotfedr.com در اختیار کامل مدیریت سایت در قرارداد ثبت شده در شرکت های ارائه دهنده دامنه و هاستینگ می باشد و تمامی قوانین و مقررات و قوانین مربوط به این وبسایت توسط ریاست این سایت تنظیم و تایید شده است.

قوانین و مواد مهم در قانون تجارت و تجارت الکترونیک 

ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک: در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل ۷ روز کاری، وقت برای انصراف ( حق انصراف ) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.

تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا ( کرایه حمل عودت کالا ) خواهد بود.

حق انصراف مصرف کننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد.

بند الف ماده ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی: مهلت اعمال حق انصراف در مورد کالا، از تاریخ تسلیم آن به مصرف کننده است.

بند ج ماده ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی: انصراف، تامین کننده را ملزم به استرداد وجه دریافتی از مصرف کننده می کند، لازم است که تامین کننده از انصراف مصرف کننده آگاه شود چرا که بدون اعلام انصراف از سوی مصرف کننده، تامین کننده از آن مطلع نمی شود و تکلیف قانونی باز پرداخت وجه بر عهده تامین کننده مستقر نمی شود.

تامین کننده یا ارائه دهنده خدمات

تامین کننده عبارت از شخصی است که بنا به اهلیت تجاری، صنفی یا حرفه ای فعالیت می کند.

کالاها یا خدمات ارائه شده در وب‌سایت tokhmenotfedar.com که شامل ( تخم نطفه دار – جوجه – دستگاه جوجه کشی – لوازم پرنده – سموم و مکمل های طیور – دان و تجهیزات مرغداری ) است توسط گروه تولیدی و بازرگانی تخم نطفه دار ارئه شده و دارای مجوز های لازم ( نماد اعتماد الکترونیکی ) جهت فعالیت در حوزه های مذکور می باشد.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول  توسط سایت تخم نطفه دار اعلام و برعهده این وبسایت می باشد.

پیش فاکتور و فاکتور کالای خریداری شده به هنگام ثبت سفارش داخل سایت برای خریدار صادر و پیامک میشود.

پروسه خرید و ثبت سفارش از سایت تخم نطفه دار داتکام به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز و ۷ روز هفته قابل اجرا بوده و زمان ارسال کالا توسط مدیریت و کارشناسان مشاوره و فروش سایت تعیین خواهد شد.

پرداخت های مربوط به خرید و ثبت سفارش از طرف مشتری یا کاربر از طریق درگاه های متصل به سایت tokhmenotfedar.com و یا حساب های بانکی اعلام شده به مشتری از طرف مدیرعامل و یا کارشناسان مشاوره و فروش انجام میشود.

مصرف کننده، مشتری یا کاربر

مصرف کننده هر شخص حقیقی یا حقوقی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می کند.

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت tokhmenotfedar.com اقدام کند.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت tokhmenotfedar.com منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش این قوانین و هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات tokhmenotfedar.com استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به www.tokhmenotfedar.com ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که tokhmenotfedar.com به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، شبکه های اجتماعی، شماره های تماس ثبت شده در سایت و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد tokhmenotfedar.com برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه مجموعه تخم نطفه دار را در پروفایل خود لغو کنند.

همچنین ممکن است تخم نطفه دار برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

محتوای سایت tokhmenotfedar.com

سایت tokhmenotfedar.com تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند.

لازم به ذکر است tokhmenotfedar.com تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

وب ‏‌سایت tokhmenotfedar.com هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.

سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت tokhmenotfedar.com تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

تایید قوانین و مقررات

مطالعه مطالب ذیل و استفاده از خدمات و خرید یا ثبت سفارش از سایت tokhmenotfedar.com به منزله توافق کامل و قبول شرایط ذکر شده در صفحه قوانین و مقررات سایت tokhmenotfedar.com می باشد.
توصیه میشود قبل از هرگونه ثبت سفارش و خرید و یا استفاده از خدمات سایت tokhmenotfedar.com مطالب موجود در صفحه قوانین و مقررات را به دقت مطالعه نمایید.
تمام امورات انجام شده در شرکت تخم نطفه دار زیر نظر سازمان تجارت الکترونیک وزارت محترم صنعت معدن و تجارت بوده و آیین نامه ها و مقررات ارائه شده توسط تجارت الکترونیک در سایت فروشگاه اینترنتی tokhmenotfedar.com به دقت مورد بررسی قرار گرفته و رعایت شده است.

سایت فروشگاه اینترنتی tokhmenotfedar.com به مالکیت مستقیم مجموعه تخم نطفه دار و زیرمجموعه شرکت رهام الماس گستر هیلا به ریاست امین سخنور کردلر بوده و جهت سهولت در ارائه خدمات و محصولات جهت فروش تأسیس شده است.

قوانین خرید از سایت tokhmenotfedar.com

شرکت تخم نطفه دار پس از دریافت سفارش از واحد فروش و ارجاع به واحد تأمین و آماده سازی های لازم سفارش مورد نظر را مورد بررسی صحت و سلامت قرار داده و ارسال مینماید از این رو سایت tokhmenotfedar.com پس از ارسال کالا و دریافت کالا توسط مشتری هیچ گونه مسئولیتی از قبیل (اصالت -قیمت – کیفیت – معیوب بودن و راندمان کالا) را برعهده نداشته و نخواهد داشت و هرگونه شکایت و انتقاد نزد مراجع ذیصلاح از طرف مشتری یا کاربر علیه سایت tokhmenotfedar.com و عوامل و افراد مرتبط به این وبسایت فروشگاه آنلاین طبق آیین نامه رد نظر و شکایت خواهد شد.

زمان و نحوه ارسال کالا فقط از طرف سایت tokhmenotfedar.com تعیین و به مشتری یا کاربر اعلام خواهد شد و مشتریان و کاربران پس از استفاده از خدمات و ثبت سفارش و خرید از سایت tokhmenotfedar.com حق هیچ گونه اعتراض و یا ثبت شکایت در موارد ( تاخیر در زمان ارسال کالا و یا نحوه ارسال کالا ) را نزد مراجع ذیصلاح علیه سایت tokhmenotfedar.com و عوامل و افراد وابسته و مرتبط به این وبسایت فروشگاه آنلاین را نخواهند داشت و طبق آیین نامه رد نظر و شکایت خواهد شد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سایت tokhmenotfedar.com هیچ گونه مسئولیتی ندارد. سایت tokhmenotfedar.com خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

رضایت کاربر و مشتری

توجه داشته باشید که استفاده از خدمات و ثبت سفارش و خرید از سایت tokhmenotfedar.com به منزله موافقت با این قوانین و مقررات است. در صورتی که قوانین و مقررات درج شده در این سایت را نمیپذیرید از خدمات این سایت استفاده نکنید.

تعهدات کاربر و مشتری

کاربر یا مشتری بعد از مطالعه و مشاهده مطالب و محتوای سایت tokhmenotfedar.com و انتخاب خدمات مورد نیاز خود و اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات موظف است قبل از پرداخت وجه به درگاه های متصل به سایت و یا شماره حساب های بانکی معرفی شده از طرف مدیریت و یا کارشناسان مشاوره و فروش این سایت، تمامی مفاد و مواد قید شده در صفحه قوانین و مقررات سایت tokhmenotfedar.com را با دقت و سلامت ذهنی و فکری کامل مطالعه و بررسی نماید و در صورتی که این قوانین و مقررات را تایید نماید، می تواند اقدام به ثبت سفارش و یا استفاده از خدمات سایت tokhmenotfedar.com نماید.

استفاده از خدمات و خرید و ثبت سفارش از سایت tokhmenotfedar.com به منزله تایید کامل قوانین و مقررات این سایت بوده و در صورتی که مشتری یا کاربر بعد از استفاده از خدمات و ثبت سفارش و خرید اقدام به طرح شکایت در مراجع قضایی و مراجع ذیصلاح نماید و باعث ایجاد اختلال در نظم و روند کاری سایت tokhmenotfedar.com نماید مانند ( مسدود کردن درگاه های متصل به سایت  tokhmenotfedar.com – مسدود کردن حساب های بانکی اعلام شده از طرف مدیریت و کارشناسان مشاوره و فروش – مسدود کردن شماره های تماس ثبت و درج شده در سایت tokhmenotfedar.com – منع از خدمات دولتی برای مدیریت و یا کارشناسان مشاوره و فروش با استفاده از قانون )، مدیریت و عوامل و یا وکیل مجموعه سایت tokhmenotfedar.com میتواند در مراجع قضایی و مراجع ذیصلاح اقدام به طرح شکایت و درخواست خسارت وارده شده به عوامل سایت tokhmenotfedar.com  علیه کاربر و مشتری خاطی شده و طبق این آیین نامه که توسط مشتری و کابر خاطی تایید شده توان اعتراض نخواهد داشت.

در صورتی که مشتری و کاربر اقدام به فحاشی و تخریب جایگاه شغلی و تخریب شخصیتی و هویتی عوامل سایت tokhmenotfedar.com در محل قرار دهی نظرات محصولات و خدمات سایت و یا تمامی شبکه های اجتماعی معرفی و اعلام و ثبت شده در سایت tokhmenotfedar.com و یا در هنگام مکالمه صوتی و یا تصویری با هرکدام از عوامل، مدیریت و کارشناسان مشاوره و فروش سایت tokhmenotfedar.com با استفاده از هر کدام از نرم افزار و سخت افزا های تماس، مدیریت و یا وکیل اعلام شده از طرف سایت tokhmenotfedar.com اقدام به طرح شکایت در مراجع قضایی و مراجع ذیصلاح خواهد نمود و کاربر و مشتری موظف به پاسخ دهی و جبران خسارت و صدمات وارد کرده به عوامل سایت tokhmenotfedar.com می باشد.

مشتری یا کاربر اگر به قصد آزار و اذیت و ایجاد اختلال در نظم و روند کاری سایت tokhmenotfedar.com اقدام به برقراری تماس تلفنی مکرر و یا ارسال پیامک های تکراری و یا اقدام به ثبت سفارش تقلبی و فیک نماید موظف به پاسخگویی در محاکم و مراجع قضایی می باشد.

عقد از راه دور:

 ایجاب و قبول راجع به کالاها و خدمات بین تامین کننده و مصرف کننده با استفاده از وسائل ارتباط از راه دور است.

سیاست های رعایت حریم شخصی

فروشگاه آنلاین tokhmenotfedar.com به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سایت tokhmenotfedar.com متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت tokhmenotfedar.com، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات tokhmenotfedar.com، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط tokhmenotfedar.com جزئی از دارای های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار tokhmenotfedar.com است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سایت tokhmenotfedar.com و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار tokhmenotfedar.com است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت tokhmenotfedar.com و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای tokhmenotfedar.com محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات tokhmenotfedar.com، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

 

بنا به فرموده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) محترم لطفا قبل از هرگونه خرید کالا یا خدمات و پرداخت پول در فروشگاه های اینترنتی صفحه قوانین و مقررات سایت فروشگاه را به دقت مطالعه نمایید.

 

اصلاح و تنظیم و تعیین آیین نامه قوانین و مقررات سایت tokhmenotfedar.com در تاریخ

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ هجری شمسی انجام شده است.