چگونه به فروشگاه تخم نطفه دار اعتماد کنیم

چگونه به فروشگاه اعتماد کنیم؟

این سوالی است که افراد مختلف یک جامعه مدرن از یک فروشگاه اینترنتی دارند. در زمان های قدیم که اکثریت مردم هیچ گونه آشنایی و دسترسی به فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین نداشتند، پروسه خرید یک کالا را طی مراحل زیر انجام می دادند که شامل ( آماده سازی لیست خرید — طی کردن مسیر خانه تا فروشگاه مورد نظر — جست و جو کردن به دنبال فروشگاه مورد نظر — انتخاب باکیفیت ترین کالا — توافق قیمت میان خریدار و فروشنده — خرید کالا — بازگشت به خانه ) بوده است.
اما امروز با پیشرفت های چشمگیر جوامع و فرهنگ سازی های رسانه ای توسط حکومت های پیشرفته و از همه مهم‌تر دسترسی آسان کاربران به شبکه اینترنت چه از طریق کامپیوتر و یا از طریق گوشی های هوشمند همراه بسیاری از اموراتی که به صورت حضوری انجام می شده مانند ( پرداخت قبوض — ثبت نام دانشگاه — استعلام نتایج کار هایمان ) و بسیاری موارد دیگر را می توان از طریق فضای مجازی انجام داد.

شرکت تخم نطفه دار با سال ها سابقه در زمینه تولید و فروش دستگاه های جوجه کشی و دستگاه ها و تجهیزات مرغداری با استفاده از بهترین تجهیزات و عقد قرارداد با معتبر ترین مزارع و مرغداری ها تولید تخم نطفه دار برای هر نوع پرنده، داشتن نماد اعتماد الکترونیک و… کلیه تلاش خود را در راستای جلب اعتماد خریداران گرامی انجام داده است. ضمنا لازم به ذکر است که تمامی محصولات، دارای ضمانت نامه و گارانتی کتبی معتبر از سمت شرکت تخم نطفه دار می باشند.

خرید از فروشگاه اینترنتی

اگر قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی دارید و تا به حال این کار را انجام نداده اید، ما روش انجام این کار و مزایا و معایب این نوع از خرید را به شما خواهیم گفت.
البته لازم به ذکر است که خرید اینترنتی یک مسئله جا افتاده و فرهنگ سازی شده بوده و دارای مزیت های فراوانی بوده که مهم ترین آن کاهش بسیار زیاد در اتلاف وقت و رسیدگی به سایر امورات روزمره است.

ارسال اس ام اس پیش فاکتور

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی شامل یک وب سایت و یا یک نرم افزار آنلاین که دارای یک صفحه طراحی شده توسط یک نام تجاری و یا برند که بتواند معرفی محصولات — مقایسه محصولات — مقایسه قیمت و مزیت های خرید از آن برند را به مخاطب اطلاع رسانی نماید.

یک فروشگاه آنلاین مطمئن باید چگونه باشد ؟

نام تجاری معتبر 

نام تجاری نمایانگر هویت یک مجموعه ، شرکت و یا یک گروه صنعتی می باشد و اتباط مستقیم با برندینگ و اعتماد مخاطب به آن نام دارد . درواقع یک نام تجاری مطمئن باید به گونه باشد که اولا باسابقه بوده و دوم اینکه ذهنیت خوبی میان مردم داشته باشد .

آدرس وب سایت 

آدرس وب سایت یا لینک دسترسی به فروشگاه اینترنتی که می تواند شامل حروف لاتین نام برند یا کلماتی دیگر که درگاه های ( دات کام — دات آی آر ) ثبت شود. در این مورد باید بگویم وبسایت تخم نطفه دار به دلیل نام آشنا بودن و محبوبیت در میان مخاطبان خود اقدام ثبت آدرس های با دامنه های دات کام و دات آی آر جهت سهولت دسترسی کاربران نموده .

شکل ظاهری یک فروشگاه اینترنتی 

صفحه اصلی فروشگاه که مهم‌ترین وظیفه را بر عهده دارد و طریقه‌های (نمایش محصولات –روش‌های خرید — تماس با مسئولان — انتخاب دسته‌بندی محصولات) را نمایش می دهد. در صفحه اصلی کاربر می تواند با محصولات آشنا شده و خرید خود را نهایی نماید.

مجوز ها و نماد های مورد نیاز یک فروشگاه آنلاین مطمئن

نماد های قانونی یک فروشگاه اینترنتی از مهم‌ترین گزینه های مورد بحث جهت خرید مطمئن از یک فروشگاه مجازی هست چرا که این نماد ها که شامل نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی هست توسط نهاد های زیربط دولتی پس از بررسی صحت و مجاز بودن فعالیت فروشگاه اینترنتی اعطا می گردد. در کل اگر به دنبال خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر هست حتماً باید به دو نماد ذکر شده دقت کرده باشد چرا که خرید از یک فروشگاه اینترنتی که فاقد نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی باشند دارای مجوز فعالیت نبوده و پیگیری قانونی از طریق مراجع مربوطه بسیار دشوار خواهد بود.

پیش فاکتور و فاکتور

روش های پرداخت امن 

روش های خرید که شامل دو بخش بوده و بسیار حائز اهمیت هست ، پرداخت از طریق درگاه های پرداخت که رابط بین حساب بانکی مالک فروشگاه و بانک هست و یا پرداخت مستقیم به حساب مالک فروشگاه هست. در روش پرداخت از طریق درگاه های پرداخت باید بسیار مراقب باشید چرا که اگر به نوار آدرس درگاه بانکی دقت کنید باید شامل پروتکل های SSL که شکل یک قفل را در قسمت ابتدایی آدرس درگاه های معتبر هست را مشاهده ننمایید به منزله جعلی بودن درگاه هست و به هیچ وجه نباید مشخصات حساب های بانکی خود را در این گونه درگاه های بانکی وارد نمایید.

در روش دوم پرداخت که واریز مستقیم وجه به حساب شرکت و یا مالک شرکت هست دیگر نیابد نگران سرقت اطلاعات حساب بانکی خود باشید چرا که در این روش می توانید از روش های امن مختلفی مانند پرداخت از طریق شعب بانکی — پرداخت از طریق خود پرداز های بانکی و یا نرم افزار های بانکی انجام دهید.
البته در این روش از خرید و پرداخت نیز باید دقت کنید چرا که اگر فروشگاه انتخاب شده توسط کاربر جعلی بوده و یا فاقد نماد های تعیین کننده مجاز بودن فروشگاه نباشد ممکن است دچار مشکلاتی مانندِ دریافت کالای تقلبی و یا سرقت مبلغ از طریق ارسال نکردن کالا توسط فروشگاه اینترنتی تقلبی هست.

درگاه پرداخت

 

خرید مطمئن از فروشگاه تخم نطفه دار

شرکت تخم نطفه دار همان طور که از نامش می توان متوجه شد در زمینه تهیه — تولید و عرضه تخم نطفه دار انواع ماکیان و طوطی سانان و ماشین آلات جوجه کشی و تجهیزات پرورش طیور فعالیت می نماید.

مجموعه شرکت تخم نطفه دار دارای کادر مجرب و کارشناسان مربوطه شامل ( مشاوره — فروش — تأمین — بررسی کیفیت و ارسال ) بوده و دارای تمامی پروتکل های مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی مجاز و ایمن هست.
شرکت تخم نطفه دار با فعالیت چندین ساله و گسترده و عقد قرارداد شرکت ها — مزارع و مجموعه ها فعلاً درزمینهٔ پروش طیور جهت تأمین نیاز های مشتریان و ایجاد یک فروشگاه خرید ایمن و مورد اطمینان و ارائه محصولات با کیفیت و ضمانت درخور هم وطنان عزیز نموده و امیدواریم در راستای این خدمتگزاری به هم وطنان عزیز موفق بوده و محصولاتی باکیفیت — اصل و به روز را تقدیم نماییم.
لازم به ذکر است تمامی فعالیت های شرکت تخم نطفه‌دار زیر نظر کارشناسان محترم وزارت جهاد کشاورزی — صنعت معدن و تجارت و سازمان دامپزشکی کشور بوده و تمامی مراحل فروش — آماده سازی و ارسال ، مطابق با استاندارد های تعریف شده توسط سازمان ها و نهاد های ذکر شده انجام می شود و از این رو مشتریان عزیز و هم وطنان گرامی می توانند با اطمینان کامل و با خیالی آسوده کالای مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایند .

از این که وقت خود را صرف مطالعه مطالب فوق نمودید صمیمانه سپاس گذاریم.

 

مشاهده ی قرار داد خرید و فروش شرکت تخم نطفه دار : کلیک کنید …

لطفا جهت برقراری ارتباط با کارشناسان مشاوره و فروش شرکت تخم نطفه دار با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

کارشناس اول : ۰۹۱۰۴۴۱۸۱۵۲(کلیک کنید)

کارشناس دوم : ۰۹۱۰۴۴۱۸۱۵۳(کلیک کنید)